“La escuela transita de clases presenciales a clases virtuales en la crisis sanitaria”
Education changes as society changes, so educational actors must adapt to the realities and needs required for its development. In this sense, the objective of this research is to analyze the socio-pedagogical context in the transition from face-to-face to virtual education by COVID-19, through the...
Saved in:
主要作者: | Tandalla Pullotasig, Katherine Libelia (author) |
---|---|
其他作者: | Toapanta Chicaiza, Vilma Germania (author) |
格式: | bachelorThesis |
語言: | spa |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | http://repositorio.utc.edu.ec/handle/27000/10275 |
標簽: |
![]()
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
“La escuela transita de clases presenciales a clases virtuales en la crisis sanitaria”
由: Tandalla Pullotasig, Katherine Libelia
出版: (2021) -
Aprendizaje ubicuo y la educación presencial – virtual en los estudiantes del segundo grado de la escuela Continente Americano, periodo lectivo 2022-2023.
由: Castro Lindao, Diana Lorena
出版: (2023) -
“Virtual or face-to-face classes: perceptions of English teachers from public educational institutions in the post-pandemic era”
由: Mena Alvarez, Carlos Efraín
出版: (2023) -
“Virtual or face-to-face classes: perceptions of English teachers from public educational institutions in the post-pandemic era”
由: Mena Alvarez, Carlos Efraín
出版: (2023) -
EFECTO DE LA EDUCACIÓN VIRTUAL EN EL PROCESO DE ENSEÑANZA – APRENDIZAJE DE LOS NIÑOS DE 3 A 5 AÑOS EN LA UNIDAD EDUCATIVA FISCAL “ARTURO MUNIZAGA PALACIOS”
由: Merchán Vera, Ana Virginia
出版: (2022)