Music in the classroom environment and its effects on the development of the students linguistic skills in the English learning process
Resumen:La música se ha convertido en una herramienta eficaz y funcional para la enseñanza del idioma inglés. Debido a esto, el presente estudio la música en el ambiente escolar y sus efectos en el desarrollo de las habilidades lingüísticas de los estudiantes en el aprendizaje del inglés está enfoca...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Díaz Soto, Víctor Alfonso (author) |
---|---|
Formaat: | bachelorThesis |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
2021
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/20.500.11962/27266 |
Tags: |
![]()
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!
|
Gelijkaardige items
-
A Case study Comparison between peer and teacher written corrective feedback and its effects on students written production /
door: Espinoza Celi, Verónica Soledad
Gepubliceerd in: (2020) -
The effect of inputbased and outputbased tasks on the improvement of students writing skills in the EFL classroom
door: López Ganán, Pamela María
Gepubliceerd in: (2020) -
Estilos de enseñanza del docente en el proceso de aprendizaje del idioma inglés en los estudiantes de Bachillerato Técnico de la Unidad Educativa “Cuyabeno”, Cantón Cuyabeno, Provincia de Sucumbíos, periodo 2016
door: Matute Flores, Yaneth Maribel
Gepubliceerd in: (2018) -
Transferencia lingüística positiva en el desarrollo lexical del idioma inglés
door: Cajamarca Chimborazo, Luis Alfredo
Gepubliceerd in: (2017) -
The lack of practicing the speaking and listening skills in the EFL classrooms and its effecton students oral production
door: Calva Jiménez, Pedro Geovanny
Gepubliceerd in: (2022)