Diseño de un Plan Publicitario para Promover nuevos Cantautores de Pop en Quito Basado en Medios Digitales. (Caso Gabriel Conde)

 

Authors
Conde Suez, Gabriel German
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

For years the advertising has come evolving of important way, former the communication to the client had the same process, I offer you just listen, the communication with the client was totally limited, the producer was selling what was producing, now a days there produce what they can sell. It is of popular knowledge the means for which the publicists were coming to his clients, from the first posters, up to the television, happening certainly for the radio, the newspaper etc., Undoubtedly someone these means continue working and are used enough, nevertheless from the arrival of the Internet, approximately for the year of 1993 the things have been changing, With the fast evolution of the technology, the consumer already is not the same, already it is not left to influence so easily of advertising messages, in conclusion the consumer this one better informed and in addition it does not have the time that had before, With the development of the web 2.0, the social networks, the Google, the Youtube, etc. It does that the people already have a better interaction with the topics in that they has interested...
Durante años la publicidad ha venido evolucionando de manera importante, antiguamente la comunicación al cliente tenía un mismo proceso, yo ofrezco tu escucha, la comunicación con el cliente era totalmente limitada, el productor vendía lo que producía, actualmente se produce lo que se puede vender. Es de conocimiento popular los medios por los cuales los publicistas llegaban a sus clientes, desde los primeros afiches, hasta la televisión, pasando por supuesto por la radio, el periódico etc., sin duda alguna estos medios siguen funcionando y siguen siendo bastante utilizados, sin embargo, desde la llegada del internet, aproximadamente por el año de 1993 las cosas han estado cambiando. Con la rápida evolución de la tecnología, el consumidor ya no es el mismo, ya no se deja influenciar tan fácilmente de mensajes publicitarios, en conclusión, el consumidor está mejor informado y además no tiene el tiempo que tenía antes, con el desarrollo de la web 2.0, las redes sociales, el Google, el Youtube, etc. hace que la gente ya tenga una mejor interacción con los temas que más le interesen...

Publication Year
2010
Language
spa
Topic
PUBLICIDAD-IMPULSO
CANTAUTORES
MEDIO DIGITAL
MARKETING
Repository
Repositorio Universidad de las Américas
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http://dspace.udla.edu.ec/handle/33000/3541
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openAccess
License
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