Campaña de mercadeo social : ¡es cosa de varones! ¡examínate!

 

Authors
Serrano Chiriboga, María Beatriz; Iregui Faieta, María Andrea
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

The following report is about the disease of Prostate Cancer, its main objective is to make an analysis and raise awareness about the importance of this disease at national and international level and the ways to prevent it. For this purpose, we made a previous theoretical research that was carried out in two aspects mentioned above, in an international and national way, as well as using a Social Marketing campaign that seeks an understanding of this disease by society, especially in vulnerable areas where communication about this theme is not very effective...
El siguiente informe trata sobre trata sobre la enfermedad del Cáncer de Próstata, su objetivo principal es hacer un análisis y crear conciencia sobre la importancia de esta enfermedad a nivel Nacional e Internacional y las maneras de prevenir la misma. Para ello se realizó una investigación teórica previa en los dos aspectos antes mencionados, de manera internacional y nacional además de utilizar una campaña de Marketing Social que busque un entendimiento de esta enfermedad por parte de la sociedad, especialmente en áreas vulnerables donde la comunicación de la misma no es efectiva...

Publication Year
2017
Language
spa
Topic
Campañas publicitarias -- Ecuador -- Tesis y disertaciones académicas.
Próstata -- Aspectos sociales
Sociología -- Marketing.
Ciencias sociales
Marketing
Repository
Repositorio Universidad San Francisco de Quito
Get full text
http://repositorio.usfq.edu.ec/handle/23000/6671
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/