Estudio Comparativo: La Metacognición en los Estudiantes de la Unidad Educativa Fiscomisional Santo Tómas Apóstol “STAR” y la Unidad Educativa “Isabel de Godín”, Periodo Marzo – Agosto 2019

This research aims to determine the metacognition in the students of the “Santo Tomás Apóstol STAR public/religious” High School and “Isabel de Godín” High School, period March-Augusts 2019. Metacognition is part of the higher processes of the brain being one of the most specialized and complicated...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Mena Vimos, Cristian Fernando (author)
Beste egile batzuk: Toledo Merino, Bryan Darío (author)
Formatua: bachelorThesis
Hizkuntza:spa
Argitaratua: 2020
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:http://dspace.unach.edu.ec/handle/51000/6754
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!