Plan de comunicación para Kruger : auditoría, campaña interna y campaña externa

 

Authors
Núñez Cuadrado, Geovanna Michelle
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

This paper aims to show the theoretical bases of organizational communication and its elements, such as public, identity, reputation, culture, image, internal and external communication, communication direction, public relations, lobbying, social responsibility and crisis communication. Through this theoretical research will be presented communication strategies based on an analysis of an audit to improve the internal and external communication of Kruger Corporation.
El presente trabajo pretende mostrar las bases teóricas de la comunicación organizacional y sus elementos, tales como públicos, identidad, reputación, cultura, imagen, comunicación interna y externa, dirección de comunicación, relaciones públicas, lobbying, responsabilidad social y comunicación en crisis. A través de esta investigación teórica se plantearán estrategias comunicacionales en base a un análisis de una auditoría para mejorar la comunicación interna y externa de Kruger Corporation.

Publication Year
2017
Language
spa
Topic
Comunicación organizacional -- Ecuador -- Tesis y disertaciones académicas.
Planificación empresarial.
Relaciones públicas.
Ciencias sociales
Comercio
Repository
Repositorio Universidad San Francisco de Quito
Get full text
http://repositorio.usfq.edu.ec/handle/23000/6765
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/