Estrategias de comunicación internas y externas para una empresa privada.

 

Authors
Uría Vallejo, María de Lourdes
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

Nowadays, it is necessary to understand the value of communication for organizations. Due to this fact, the comunicator needs to investigate how to develop effective strategies that will contribute to the development of the image and the reputation of the company, not only working on the internal áreas but also focusing on the external communication. Through an strategical thinking and an excelent structure of a theoretical framework, a comunicator has the opportunity to send the correct message to the correct stakeholders.
Hoy en día es necesario comprender el valor de la comunicación para las organizaciones. Por ello el comunicador necesita investigar cómo desarrollar estrategias efectivas que contribuyan a la imagen y a la reputación de la empresa, no sólo trabajando en el ámbito interno sino también en el área externa. A través de un pensamiento estratégico y una excelente estructuración de un marco teórico, el comunicador tiene la oportunidad de enviar mensajes correctos a los públicos indicadores.

Publication Year
2013
Language
esp
Topic
Relaciones públicas
Diseño Comunicacional
Comunicación
Repository
Repositorio Universidad San Francisco de Quito
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http://repositorio.usfq.edu.ec/handle/23000/2460
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/