Plan de comunicación global para la empresa Raúl Coka Barriga

 

Authors
Aguinaga, Erika
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

We live in a time in which comunication has become a key piece in the development of succesfull organizations. When both, intern and extern comunication, are strategically managed, organizations achieve to reach the mind of their audiences, in a well constructed and positive manner. Doing this is what leads to the correct biulding of an image and a reputation, both of this factors being fundamental for any organization.
Vivimos en una época en la que la comunicación ha sido parte fundamental para el desarrollo de las organizaciones que han llegado a ser exitosas. Cuando las empresas manejan de una manera estratégica la comunicación tanto interna como externa, llegan a construir y posicionarse de manera positiva en la mente de sus públicos. Es así como se construye una imagen y reputación, siendo estas parte elemental de la organización.

Publication Year
2015
Language
spa
Topic
Comunicación Organizacional
Planificación Empresarial
Comunicación Global
Empresas Privadas
CIENCIAS SOCIALES
COMERCIO
Repository
Repositorio Universidad San Francisco de Quito
Get full text
http://repositorio.usfq.edu.ec/handle/23000/4398
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/