Estrategia de Comunicación para Splash Car Wash

 

Authors
Vásconez Mariño, Tabatha Daniela
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

Splash Car Wash is a new brand recently introduced in the market dedicated to the car washing service. This project began as an entrepreneurship idea after watching the rise in popularity of the car wash business and the rising demand for it. This paper will detail the research process that took place in order to understand the consumers and which are their basic needs in order to create a strategic communication campaign that is unique for the brand. It will also contain the creative process that was followed to create advertisement that lures in consumers to the Splash Car Wash brand.
Splash Car Wash es una nueva marca en el mercado que se dedica al lavado de vehículos. Esto comenzó como un emprendimiento al ver el crecimiento en popularidad de este tipo de negocio y la creciente demanda del mismo. En este trabajo se detallará el proceso de investigación que se realizó para entender a los consumidores de este tipo de servicio y cuáles son sus necesidades principales, de manera que se pueda crear una estrategia de comunicación única para la marca. También se indicará cual fue el proceso creativo que se siguió para elaborar publicidad que atraiga al consumidor hacia Splash Car Wash.

Publication Year
2017
Language
spa
Topic
Marcas de Servicios
Vehículos de Motor
Campañas Publicitarias
Publicidad
CIENCIAS SOCIALES
MARKETING
Repository
Repositorio Universidad San Francisco de Quito
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http://repositorio.usfq.edu.ec/handle/23000/6489
Rights
openAccess
License