Auditoria de comunicación interna y campañas de comunicación interna y global para ADIEZ

 

Authors
Morejón Iglesias, Samia Alejandra
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

The purpose of this research is to present definitions or concepts and key strategies for the good understanding / management of communication and, especially, organizational communication. To facilitate the understanding of the same, the investigation is oriented in analyzing the internal and external communication in the companies or organizations. This research presents the various elements that make up the communication in organizations, their importance and functions. Likewise, the different factors that may influence the communication to be carried out correctly or not, and the message is perceived in the way expected.
El presente trabajo de investigación tiene como finalidad dar a conocer definiciones o conceptos y estrategias clave para el buen entendimiento/manejo de la comunicación y, en especial, la comunicación organizacional. Para facilitar el entendimiento de la misma, la investigación está orientada en analizar la comunicación interna y externa en las empresas u organizaciones. En este trabajo de investigación se presentan los varios elementos que conforman la comunicación en las organizaciones, su importancia y funciones. Igualmente, los diferentes factores que pueden influir a que la comunicación se realice de forma correcta o no, y el mensaje sea percibido de la forma en la que se espera.

Publication Year
2017
Language
spa
Topic
Comunicación Organizacional
Planificación Empresarial
Relaciones Públicas
CIENCIAS SOCIALES
COMERCIO
Repository
Repositorio Universidad San Francisco de Quito
Get full text
http://repositorio.usfq.edu.ec/handle/23000/6528
Rights
openAccess
License