Auditoría de Comunicación Interna, Campañas Internas y Globales para la empresa Santillana

 

Authors
Merino Ortiz, María Macarena
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

Organizational communication is a fundamental factor in companies today. For this reason, this research work has as main objective, to explore the components of business communication and its impact inside and outside the organization. The strategy of communication in companies must be holistic, manage a unified message and respond to the needs of both internal and external audiences. New techniques of digital communication must also be analyzed, as the technological world is rapidly advancing and has become a fundamental part of human life.
La comunicación organizacional es un eje transversal en las empresas hoy en día. Por esta razón, este trabajo de investigación tiene como objetivo principal, explorar los componentes de la comunicación empresarial y su impacto dentro y fuera de la organización. La estrategia de comunicación en las compañías debe ser holística, manejar un mensaje unificado y responder a las necesidades de los públicos tanto internos como externos. Se debe analizar también nuevas técnicas de comunicación digital, ya que el mundo tecnológico avanza rápidamente y se ha vuelto parte fundamental de la vida de los seres humanos.

Publication Year
2017
Language
spa
Topic
Comunicación Organizacional
Ecuador
Planificación Empresarial
Relaciones Públicas
CIENCIAS SOCIALES
COMERCIO
Repository
Repositorio Universidad San Francisco de Quito
Get full text
http://repositorio.usfq.edu.ec/handle/23000/6454
Rights
openAccess
License