Auditoria interna del Colegio Johannes Kepler campaña interna Colegio Johannes Kepler: energía absoluta. Campaña global Colegio Johannes Kepler: working together

 

Authors
Guerrero Freire, Andrea Jimena
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

The Communication in the organizations is manifested as a very important and decisive factor for the achieve strategic objectives. As communicational tool in the organizations is had to the organizational communication, the subjects, strategies and tools that make it are fundamental for a correct management in the gestion in an organization, as well as it is directed toward internal and external audiences of the same. The adequate use of the strategies what they are proposed in an internal communication plan, they will define and routed to the organization, so it is very important that all personnel who are involved with corporate identity, image and culture, is involved with the same, feeling it own. Maintaining a organizational communication regulated is important as well as each action generates a reaction, which can be beneficial or to the otherwise detrimental to the company and its reputation such as internally and externally ..
La comunicación, dentro de las organizaciones se manifiesta como un factor muy importante y determinante para el logro de objetivos estratégicos. Dentro de las organizaciones como herramienta comunicacional se tienen a la comunicación organizacional, las ramas, estrategias y herramientas que la conforman son fundamentales para un correcto manejo en la gestión dentro de una organización, pues está dirigida hacia los públicos internos y externos de la misma. El adecuado uso de las estrategias que se propongan dentro de un plan de comunicación interna, definirán y encaminarán a la organización, pues es muy importante que todo el personal que está involucrado con la identidad, imagen y cultura corporativa, se involucre con la misma sintiéndola propia. El mantener una comunicación organizacional regulada es importante, pues cada acción genera una reacción, que puede ser de beneficio o por el contrario, perjudicial para la empresa y su reputación tanto a nivel interno como externo.

Publication Year
2013
Language
esp
Topic
Comunicación Organizacional
Planificación Empresarial
CIENCIAS SOCIALES
COMERCIO
Repository
Repositorio Universidad San Francisco de Quito
Get full text
http://repositorio.usfq.edu.ec/handle/23000/2188
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/