Shabby comunicaciones; campañas de comunicación interna y externa para Grupo Acercons

 

Authors
Guillén Martínez, María Emilia
Format
BachelorThesis
Status
publishedVersion
Description

Through this research project thesis Communication agency, based on the parameters and requirements for the creation of an agency created Organizational Communication; which will turn the management of audits and campaigns internally and externally for customer Acercons level in Quito. This research just took on international and national sources, conceiving Communication as an academic career and profession life. It was based on an extensive theoretical framework, so that through the information gathered, it could create communications agency and subsequently campaigns internally and externally to the customer with whom he worked throughout the completion of the thesis.
A través de este proyecto e investigación de tesis se creó una agencia de Comunicación, basada en los parámetros y requisitos para la creación de una agencia de Comunicación Organizacional; la cual será a su vez, la gestora de auditorías y campañas a nivel interno y externo para el cliente Acercons, de la ciudad de Quito. La presente investigación se llevó acabo sobre fuentes internacionales y nacionales, concibiendo a la Comunicación como carrera universitaria y profesión de vida. Se basó en un marco teórico extenso, de tal manera que a través de la información recopilada, se pudo crearla agencia de comunicación y, posteriormente, las campañas a nivel interno y externo, para el cliente con el cual se trabajó a lo largo de la realización de la tesis.

Publication Year
2014
Language
esp
Topic
Comunicación organizacional
Planificación empresarial
CIENCIAS SOCIALES
COMERCIO
Repository
Repositorio Universidad San Francisco de Quito
Get full text
http://repositorio.usfq.edu.ec/handle/23000/3887
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/